Moto

"Nu trebuie să înveţi să scrii, ci să vezi. Scrisul este o consecinţă." Antoine de Saint-Exupery

In progress...

vineri, februarie 09, 2018

Dimineața pe răcoare

    Astăzi se dă startul Jocurilor Olimpice de Iarnă, zicea Facebook de dimineață. 
  Evenimentul va avea loc în perioada 9-25 februarie 2018 și este găzduit de PyeongChang, Coreea de Sud. Este prima ediție a Jocurilor Olimpice de Iarnă și a doua ediție a Jocurilor Olimpice organizate în Coreea de Sud, fiind totodată al treilea oraș asiatic ales ca și gazdă de-a lungul timpului. Le-aș urmări și eu dar nu prea deschid televizorul în ultimul timp. E principala atracție pentru Robert. 
© Rox, 2018
  Ediția de anul acesta include 102 evenimente sportive la 15 discipline la 7 sporturi. Dintre toate sporturile cel mai mult îmi place patinajul artistic. Mi-ar fi plăcut să îl pot practica și eu, dar nu mi-a ieșit, singură dată când am încercat nu m-am desprins de margine. Vorba soțului meu: dacă n-ai învățat fizică... 😅Așa este, nu mi-a plăcut ca și obiect de studiu, învățam pentru note. 
  Concluzie: Acum știu de ce era nins dimineață, Irlanda vrea să fie în ton cu Jocurile Olimpice de Iarnă. Pun și o poză, demo.

𝕽 🖋

4 comentarii:

  1. Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wisheed to say that
    I've realply enjoyed browsing your blog posts. After alll I will
    be subsscribing to your rss feed and I hope you write again soon!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi. Thank you for subscribing and welcome! I'm glad you enjoy reading my blog. I'm trying to write daily, have plenty of ideas, but I'm a mom too, so baby's first.

      Ștergere
  2. Why viewers still use to read news papers when in this
    technological globe the whole thing is accessible on web?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I have no idea. I like the smell of newly printed newspapers, for example. But I definitely choose internet as an information source.

      Ștergere

Postări populare

Du-mă sus