Moto

"Nu trebuie să înveţi să scrii, ci să vezi. Scrisul este o consecinţă." Antoine de Saint-Exupery

In progress...

duminică, ianuarie 28, 2018

Scrisoare pentru fiul meu

  Scumpul meu băiețel, azi se împlinesc 200 de zile de când ai apărut în viața noastră, de când ne bucuri cu zâmbetul tău minunat și molipsitor și de cand a dormi o noapte întreagă pare un ideal greu de atins.
   Acum două nopți nu ai vrut să dormi deloc, adormeai cu greu pentru 5 minute și alte 50 te agitai să te pun în șezut. M-am conformat când am văzut că nu se poate altfel, fără să știu exact despre ce e vorba, m-am gandit că poate urmează o nouă achiziție pentru tine. A trecut, măcar de dimineață ai dormit liniștit pentru câteva ore chiar daca eu n-am mai reușit să mai adorm.
Photo credits: Rox @ becoming-a-mom.blogspot.com
  Azi noapte însă te-ai lăsat copleșit de mirosul îmbietor de levănțică și mușețel emanat de apărățelul cumpărat special pentru tine - a venit la pachet cu aburi de eucalipt să te ajute să respiri mai bine - și am dormit atât de bine amândoi încât nu-mi dau seama când a trecut noaptea. M-am trezit când te-am auzit suspinând în somn, probabil visul pe care îl aveai nu era tocmai pe placul tău, te-am pupat pe obrazul tău pufos și te-ai trezit speriat căutând repede cu mânuța ta mică sânul să te liniștești. Încă dormi, în poziția ta preferată, pe burtică.
  Acum te las așa, nu te mai întorc. Stau doar și te ascult în monitor. Ești băiețel mare și poți să ridici căpșorul dacă e nevoie, încă nu ai învățat să faci o rostogolire completă, nu știi să revii pe spate.
  Astăzi poți să-mi vorbești despre somn, m-am odihnit bine în noaptea care a trecut. Toate celelalte nopți cu nesomn și agitație parcă dispar și zâmbetul tău frumos, râsul tău plin de culoare câștigă detașat în fața oricărei provocări din viața de mămică.
Te-am adorat, te ador și te voi adora mereu, Robert!

Mami :) 🖋

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Du-mă sus