Moto

"Nu trebuie să înveţi să scrii, ci să vezi. Scrisul este o consecinţă." Antoine de Saint-Exupery

In progress...

joi, februarie 01, 2018

Februarie,1! | February, 1st!

   Printre pasiunile mele se află fără îndoială și fotografia. Ador să surprind frumusețea locurilor în imagini, să păstrez amintiri cu locurile pe care le-am vizitat. Cu mine sunt critică, nu mă consider fotogenică și rareori apar și eu în poze. 😅
  Deși nu am călătorit foarte mult până acum, am o colecție impresionantă de poze, una mai spectaculoasă ca cealaltă (aici sunt subiectivă, îmi plac mie, mult). Primul aparat foto l-am avut prin liceu, un Canon, apoi am folosit telefonul, odată cu evoluția tehnologiei, era mai la îndemână. 
   Astăzi m-am trezit cu chef de scris. După o noapte nedormită - abia pe la 4 jumătate s-au liniștit apele, și apoi 2 ore de somn-, m-am retras ușor de lângă Robert, de obicei nu mai pot să adorm, mi-am luat laptopul în brațe și am început să răsfoiesc articole pe internet. În ultimul timp mă axez pe cele de creștere copil. Dacă tot am puțin timp disponibil, de obicei dimineața, măcar să îl fructific la maxim și să îl adaptez la nevoile actuale. 
   Așa a apărut primul meu articol de azi. Al doilea e motivat de peisajul nemaipomenit pe care l-am găsit când mi-am aruncat privirea pe fereastră. Vă las și vouă aici o mostră, 2 poze. Vedere de la geamul dormitorului și din fața casei, astăzi, 1 februarie 2018. 😍 Senin, soare, frig, verde, și tot ce vă mai inspiră ele.

𝕽 🖋
© Rox, 2018
© Rox, 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Du-mă sus